χιουμοράκι..

Συζήτηση μεταξύ τακιμιών 4.30 το πρωί, ξαφνικό, ταυτόχρονο, ξύπνημα, ενοικιαζόμενο δωμάτιο, πρώτη μέρα διακοπών, στο νησί..
-άντε μωρέ με την καριόλα, που ποιος ξέρει ποιος μαλάκας την πλήρωνε να έρθει διακοπές.. με την καρακαλτάκα.. κι ήρθε και την έπεσε στο γκαρσόνι…νάχαμε να λέγαμε..
-αμπέλια να κουρεύαμε, ; έ? έτσι δε λέν?
-έτσι, έτσι... αλήθεια, πως τα κουρεύουν τ’αμπέλια, εδώ που τα λέμε
-δεν έχω ιδέα..εγώ ήξερα ότι τα τρυγάν τ’αμπέλια..τώρα για κούρεμα..μου διαφεύγει.. εκτός αν συμβαίνει στις υψηλές κοινωνίες.. ξέρω κι εγώ ρε γαμώτο..
-δηλαδή ρε παιδί μου, πως γίνεται το κούρεμα αμπελιών?
-ξέρω γω ρε αδερφέ..μάλλον σαν τ’αυγά θα γίνεται..που πιάσ’τ’αυγό και κούρεφ'το..η, ξέρω γώ, ρε τι πάθαμε πρωί πρωί.. ή σαν το κλάσιμο που λέν..
-δηλαδή πάν στ’αμπέλια πολλοί μαζί και κλάνουνε? ..όχι πρέπει να το ξεκαθαρίσουμε..
-ακριβώς.. εξ’ού και το κλάσαν μέντες.. είναι ποικιλία σταφυλιού..

Σχόλια