αγάπη μου άξιον εστί ..και ..παλεύω..



Στίχοι: Φίλιππος Γράψας
Μουσική: Μάριος Τόκας
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος

Μη ψάχνεις τι αισθάνομαι
ποιούς άνεμους παλεύω
μη με ρωτάς που χάνομαι
σε ποιες ελπίδες πιάνομαι
ποιούς δρόμους ταξιδεύω

Μη ψάχνεις αν πικραίνομαι
σε δειλινά δικά μου
σε ποιά βροχή θα βρέχομαι
κι αν πάντα θα σε δέχομαι
βαθειά στα μυστικά μου

Αγάπη μου "άξιον εστί"
στης μοναξιάς την κουπαστή
θα ζω για τη ζωή σου
κι ας ήταν θέλημα Θεών
στο όρος να βγω των ελαιών
να πάρω το φιλί σου

Μη ψάχνεις το ποιός έφταιξε
εγώ για όλα φταίω
η αγάπη σου προσπέρασε
και η ζωή μου πέρασε
σε ρόλο τελευταίο

Μη ψάχνεις αν παιδεύομαι
σ' ένα άδειο περιβάλλον
να ξέρεις ότι χαίρομαι
ακόμα κι αν σε σκέφτομαι
ευτυχισμένη μ' άλλον

Αγάπη μου "άξιον εστί"
στης μοναξιάς την κουπαστή
θα ζω για τη ζωή σου
κι ας ήταν θέλημα Θεών
στο όρος να βγω των ελαιών
να πάρω το φιλί σου
Αγάπη μου "άξιον εστί"
στης μοναξιάς την κουπαστή
θα ζω για τη ζωή σου



"ΠΑΛΕΥΩ" Στίχοι: Κλεφτογιώργος Γιώργος
Μουσική: Τσακνής Διονύσης
Ερμηνευτές: Μητροπάνος Δημήτρης

"Παλεύω"

Παλεύω,παλεύω
Με σιωπές που τα βράδια ουρλιάζουν
Με στρατούς που μ`έχουν σκοτώσει
Τα χέρια σου πώς μ`αγκαλιάζουν
Κι απ`την άβυσσο μ`έχουν γλιτώσει.

Παλεύω,παλεύω
Να μη φύγεις εσύ και τρακάρω
Για πυξίδα μου έχω εσένα
Και δεν είναι που ψάχνω τσιγάρο
Είναι που`χω και σπίρτα βρεγμένα.

Παλεύω με τ`αρώματα
Στο σώμα σου παλεύω
Και το θεό που κρύβεται
Στα μάτια σου πιστεύω.

Παλεύω,παλεύω
Με βροχές που με ξέρουνε χρόνια
Η αγάπη σου πώς με αλλάζει
Ρίξε πάνω μου δύο σεντόνια
Στην ψυχή μου πριν πέσει χαλάζι..

τι φωνή ..τι ψυχή..τι άσματα..και το θεό που κρύβεται στα μάτια σου πιστεύω..παλεύω με βροχές που με ξέρουνε χρόνια..κι είναι που έχω και σπίρτα βρεγμένα..να πάρει ..να πάρει..
ΟΜΩΣ παλεύω..

Σχόλια